Loading...
Itt van most:  Home  >  HÍREK  >  Gazdaság és üzlet  >  Aktuális cikk

Digitália 2017 – Smart Communication konferencia a digitális marketing és gazdaság aktuális kérdéseiről

Szerző   /  2017-10-10  

Már nem tagadhatjuk a tényt: a 4. ipari forradalom itt van a nyakunkon, „a robotok elveszik a munkánkat”. De valóban elveszik? Egyáltalán, mennyit érzékelünk a változásokból Magyarországon? Ezekről a kérdésekről szól a Digitália 2017 – Smart Communication konferencia 2017. október 17-én.



A Médiapiac szaklap által szervezett Digitália 2017 – Smart Communication konferencia délelőttjén a gazdaság, a marketing és a fogyasztó digitális átalakulásának állapotát, trendjeit járják körbe az előadók.

Az elméleti megalapozást követően gyakorló szakemberek – a legjelentősebb hirdetői szektorok képviselői – avatnak be a gyakorlati megvalósítás rejtelmeibe. Kerekasztal-beszélgetéseken osztják meg egymással és a közönséggel tapasztalataikat az autóipar, a gyógyszeripar, a bank- és pénzügyi szektor, valamint a gyorsan mozgó fogyasztási cikkek és a kiskereskedelem kommunikációs és marketingvezetői.

Az autóipari kerekasztalban a Ford és a Jaguar márkák, valamint a Porsche Hungaria marketing- és kommunikációs vezetői beszélgetnek a szektor digitális újdonságairól, önvezető autóktól a fedélzeti virtuális- és kiterjesztettvalóság-megoldásokig.

Az OTC-kerekasztalban a Richter Gedeon, a sanofi-aventis és a Pfizer vezetői beszélgetnek az egészségügy digitális forradalmának gyakorlati hatásairól, a távdiagnosztikától a személyes méréseket lehetővé tevő eszközökön át a 3D nyomtatással előállított szervekig.

Egyre több bankfiók szűnik meg, miközben rohamtempóban fejlődnek a pénzügyi alkalmazások és virágzanak a fintech cégek, terjednek a kriptovaluták. Hogyan befolyásolja mindez a bank- és biztosítási szektor működését? Erről beszélgetnek majd a K&H Bank, a Provident és a Vienna Life vezető szakemberei.

Ma már a napi fogyasztási cikkeket sem csak a hagyományos kiskereskedelmi csatornákon tudjuk beszerezni. Hogyan fejlődik az FMCG termékek online kereskedelme, és milyen kütyük segítik elő a gyártók marketingtevékenységét? Ezt járják a körül a Rauch, a Henkel és a Hell Energy marketing- és kommunikációs szakemberei.

A hagyományoknak megfelelően szintén a konferencián kap helyet a hiperlokális hirdetésekről szóló szekció, melynek keretében a lokális média mérésében élenjáró Whitereport by Goldfish, valamint a megyei lapok kiadóinak képviselői értekeznek a helyi médiumokban rejlő lehetőségekről és az optimális médiamix összeállításáról.

Digitália – Smart Communication 2017 konferencia 2017. október 17-én a Tölösi Konferenciaközpontban (Magyar Telekom székház, Budapest, Krisztina krt. 55.)


  • Hirdetés

Ez is érdekelheti...

Hatalmas tüntetés volt szombaton Barcelonában a katalán függetlenség mellett – előzmények és videók

Tovább olvasom →